عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 15 روز سن داره

آسمان رویاها

بازم سلاااااام

1391/10/12 18:12
نویسنده : عطیه
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.خوبین؟

یه چیزی بگم؟ این امتحان ریاضی که معلممون گفت میخواد بگیره و من سه روز در حال تمرین کردن

بودمیول و فک میکردم یه امتحان سخت باشه 6تا سوال ریاضی بود.قهقهه

 امروز جوگیر شدمو تصمیم گرفتم با کفشای ساده برم مدرسه.چشمتون روز بد نبینه!

چنااااااااان خوردم زمین.خدا رو شکر کسی ندید.توی راه برگشت هم داشتم میفتادم که آنیتا دستمو

گرفت.بعدم توی کوچمون هی سر میخوردم وا میستادم میخندیدم باز را میفتادم.

راستی این عکس بعضی از پاک کن هام:پاک کن

با عرض معذرت بلد نبودم عکسرو بچرخونم و حوصله ی گشتن هم نداشتم.

بعدا ن:با کمک دخملی شکلک عکس رو چرخوندم.مرسیییییییییی دخملی شکلک.

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران قلنبه
11 دی 91 18:33
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
12 دی 91 0:41
سلام عطیه جون
با افتخار لینکی
ضمنا یادت بدم
میری رو عکسی که تو کامپیوترتون داری
روش کلیک راست میکنی
داخل گزینهOpen withمیری و گزینهpaintرو انتخاب میکنی
میتونی اونوقت هم کوچیک بزرگش کنی عکستو هم بچرخونیش
چرخوندنشم تو گزینهRotateاست به هر طرفی که دلتون بخواد........
البته شما استادیه هااااااااااااااااااااااا
ببخشید براتون تقویتی گذاشتیم

راستی پاک کن های خوشملی داری چندتاشو نمیدی دختر من بخوره
به دختر ما جوراب هم بدی میل میکنه.....تعجب نکنی هاااااااااااا
باااااااااااااااااای


مرسی از توضیح خوبتون. پاک کن هامم قابلتون رو نداره
مامان علی خوشتیپ
17 دی 91 9:18
چه خوشگلنننننننننن...علی ما هم کلکسیون پاک کن داره

منم خیلی پاک کن دوست دارم.

مهسا مامی کیارش
8 بهمن 91 20:49
سلام عطیه جون. ممنون از اینکه به وب کیارش سر زدی. پا کن های خوشگلی داری من هم میخوام برای کیارش کلکسیون لوازم تحریر درست کنم ازت کمک میگیرم

سلاااااام.خواهش میکنم.باعث افتخاره.