عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 15 روز سن داره

آسمان رویاها

سلااااااااااام

1391/10/10 22:41
نویسنده : عطیه
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام.

خدا رو شکر شنبه معلممون فقط امتحان اجتماعی گرفت.ریاضی رو قراره فردا ینی دوشنبه

بگیره.

امروز میخواستن از طرف مدرسه ببرنمون سینما.منم خیییییییلی خوشحالخنده بودم که میخوام

با دوستام برم سینما.با لب خندون رفتیم سوار ماشین شدیمو راه افتادیم.رسیدیم و فیلم رو

گذاشتن.اسم فیلمش فک کنم (فرا.ری از بگبو)بود.آآآآآآآآآآخ جاتون خالی بود.ییییییییک فیلم زیبایی

بود.به نظر من باید برنده سیمرغ میشد.و باز هم به نظر من میشستیم تو کلاس ریاضی حل

میکردیم بهتر بود.فیلم بسیار مزخرفی بودخمیازهفقط توصیه میکنم هیچوقت بخاطر دیدن این فیلم به

سینما نرید.سبزالآنم باید برم بخوام تا فردا صبح زود پاشم ریاضی کار کنم.کلافهبعدم باید بعد از

امتحان دادن نفیسه بریم کاموا بخریم واسه بافتن  ساق دست . توی وب (زویشا)عکسش

هست.

واسم دعا کنید خوب بدم امتحانمو.

خدافظ تا پست بعد.بای بای



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 23:02
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
فاطمه و فائزه
10 دی 91 23:38
ان شاء الله که خوب میدی...
عکس گذاشتم
عکس کفش نفیسه هم بذار

مرسی.کفش نفیسه جفت کفش من مشکی

مامان کوروش (زهره)
12 دی 91 18:43
چه خوش سلیقه کفشات خیلی خوشگلن! مبارکه! راستی ببخشید میپرسم! چند گرفتیشون؟ میخوام قیمتا دستم بیاد!

مرسی.40تومن

مامان کوروش (زهره)
13 دی 91 6:41
وای چه گرون شده همه چی! طفلی مردم

آره والا