عطیهعطیه، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

آسمان رویاها

من اومدم

1394/3/29 4:16
نویسنده : عطیه
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همگی.خوبین؟خیلی دلم واسه همه نی نی ها تنگ شده بود.این مدت طولانی ک نبودم  تو مدرسه اتفاقای 

خوب و بد زیادی افتاد ک گفتنشون الان فایده ای نداره.امتحانام بیستم تموم شد خدا رو شککککر،ولی نمیتونم انکار کنم

دلم واسه مدرسه و دوستا تنگ نشده،خیلی هم تنگ میشه.

میخواستم عکس بذارم ولی چون با موبایل اومدم اصن نمیشههههه.چون واقعا یادگاری میمونه.چند ماه قبل ی سری 

از عکسامون پاک شده بود ک عکسای اردوی کلاس شیشمم هم بودن،ولی بعد از ی مدت طولانی  ک اومدم نی نی وبلاگ

و عکسامو تو وبلاگم دیدم خیلی خوشحال شدم.امسال هشتم بودمو سال دیگه میرم نهم یا همون اول دبیرستان قدیم.

اه اه نمیدونم واقعا هدفشون از گذاشتن این هفتم و هشتم و نهم و اینا چی بود؟؟؟!!شده مثه زمان قدیم.یکی از 

آدم میپرسه خجالت میکشه بگه نهم!

الان ساعت 4:50دقیقه س،منم سحری خوردمو بی خوابی زده ب سرم،ینی دارم خمیازه میکشم ولی هر کار میکنم 

خوابم نمیبره!

 

 

ی روز مامانم خونه نبود منم ب پریا گفتم بیاد خونمون با هم ماکارونی درست کنیم.هیچی دیگه اومدو 

شروع کردیم،سیب زمینی ها خاااام،ماکارانی هام چندتا چندتا همو بغل کرده بودن،اصن ی چیزییییی هااااا،ولی انصافا

ته دیگش خیلی خوب شده بود.دیگه چیزی یادم نمیاد.یعنی یادم هستا ولی اگه بخوام بنویسم خیلی زیاد میشه!

آهاااااا راستی این مدت خیلی پی گیر کارای خواننده های مورد علاقه م بودم.محمد علیزاده و بنیامین بهادری.

خییییلیییی دوسشون میدارم.البته خواننده های دیگه هم هستن ک صداشونو دوس دارما،مثه مازیار فلاحی،

حمید عسکری،مهدی یراحی،بابک جهانبخشو اینا.کاراشونو گوش میدم ولی اون دوتا ی حور دیگه دوس دارمممم.انقد 

دوس دارم برم کنسرتشون ولی ب سلامتی کلا تو مشهد هیچ کنسرتی برگزار نمیشه،ینی هر وقت بهش فک میکنم

اعصابم بهم میریزه هااااا،امثال من حق کنسرت رفتن ندارن.واقعا اعصاب خوردکنه.

دیگه واقعا چیزی یادم نمیاد!فعلا باااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)