عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 15 روز سن داره

آسمان رویاها

قالب

1391/10/12 19:20
نویسنده : عطیه
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

فردا امتحان بخوانیم دارم.البته فقط روخوانی و معنی جمله هاست.آسونه .

امروز شکر خدا تو خیابون پخش زمین نشدم.ولی تو کلاس میخواستم از میز بیام بیرون خیلی هم

عجله داشتم،پام گیر کرد به میز به جای خیابون توی کلاس پخش زمین شدم.اون جام فقط شیرین

دید.کلی هم خندیدیم.خنده

امروز معلمم گفت امتحانا کتبی ترم اول از 20 دی شروع میشه.استرس

راستی قالبمو عوض کردم قشنگه؟ اگه زشته بگین عوضش کنم.میخواستم موس رو هم عوض

 

 

کنم ولی نشد هر کار کردم.

من میرم بخوانیم بخونم بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

nafi3
12 دی 91 19:49
پر رو نشی ولی قالبت قشنگه.

پر رو نشی ولی لطف داری.

فاطمه و فائزه
12 دی 91 23:11
جفتتون پرو نشین!!!!
قالبتم قشنگه. عکساتونو بفرستید به ایمیلم. عکس بابات و خودتونو مامیت...دلمون تنگیده...ساق دستا رو هم بافتید عکسشو بذار...


مرسی.منو نفیسه بلد نیستیم با ایمیل کارکنیم.
هنوز مامانم یه کم از ساق دستارو بافته.تموم شد میذارم
فاطمه و فائزه
12 دی 91 23:24
_______________________$$$ ________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$ _______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$ _______$______________$$$$$$$_______$ _______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$____________________$$$$$$$$$$ ______$_______________________$$$$$$$ ______$_________________________$$___$ ______$______________________________$ __$$$$$$____________________________$$$$$$ _______$_____$$$_____________$$$______$ ____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$ _______$____________$$$_____________$ ________$$_________________________$ ______$$__$_______________________$_$ $ _____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ __________$______$____$$$$$$$$$ __________$_______$__$$$$$$$$$$$ __________$________$_$$?$$$?$$$ ________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $ ______$$_______$$___$__$"?"$$________$ ______$_________$$$$$__$$$$$__________$ ______$_________$_____$$$$$$__________$ _______$________$____$$$__$$$________$$***
فاطمه و فائزه
12 دی 91 23:24
خوب اومد کیتی؟

واااااااای چه قد نانازه مرسی

آنیتا
13 دی 91 16:51
سلام عطیه جون.قالبت خیلی باحاله
وای عطیه انقدر کار دارم که خدامیدونه
............بیا اینم نظر................
فعلا بای


مرسی . واااااااای باز تو گفتی کار دارم؟؟؟؟؟؟!!!!!

فاطمه و فائزه
13 دی 91 17:37
سلام نفیسه جون من فقط زمین و زبان رو دارم می خوای بذارمش؟ تو اگه برگه ریاضیتو داری میذاریش مرسی راستی امتحاناتون کی تموم میشه ما بیستم




سلام.آره بذار.من فردا میذارم.امتحانام25تموم میشه.

فاطمه و فائزه( زویشا)
13 دی 91 22:21
هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟






فاطمه و فائزه( زویشا)
13 دی 91 22:46
ایمیل داری که؟؟؟؟ برو به سایت یاهو به آدرس زیر... بعد بگم چکار کنی www.yahoo.com این نظرات رو تایید نکن
فاطمه و فائزه( زویشا)
13 دی 91 22:57
وقتی رفتی یاهو بالا سمت راست یه گزینه هست نوشته sign in. روش کلیک کن صفحه باز میشه سمت راست نوشته username password. تو یوزر نیم ایمیلتو بنویس.بدون www. تو پسورد هم رمزتو بذار بعد ساین این رو بزن.
فاطمه و فائزه( زویشا)
13 دی 91 23:00
وقتی صفحه باز شه اون بالا سمت راست مینویسه hi nafise. یا حالا هر اسمی که به ایمیلت دادی. کنار همون یه عکس پاکت نامه است روش کلیک کن. وقتی باز شد توی inbox ایمبلته.. ایمیلایی که تا حالا اومده رو میتونی ببینی. الان آدرس ایمیلتو بده من برات یه میل بفرستم. تو وبلاگ خودم تو نظرا بذار
فاطمه و فائزه( زویشا)
13 دی 91 23:13
حالا بالای همون باکسی که ایمیل هات توش باز میشه گوشه سمت چپ نوشته compose msg روش کلیک کنی یه صفحه باز میشه که برای ارسال ایمیله... توی قسمت To ایمیل منو مینویسی، توی قسمت CC (اگه هستش) آدرس خودتو( بدون www) . بعد توی قسمت subjectموضوع ایمیل و توی باکس بزرگ پایین هم هرچی میخوای رو می نویسی... کنار همونجا که فونت و سایزو اینا رو گذاشته یه عکسی شبیه گیره دفتر هست اونو که بزنی میتونی عکس و اینا رو از تو هر پوشه ای هست انتخاب کنی ok کنی تا ضمیمه ایمیلت بشه وقتی خواستی ارسال کنی کافیه دکمه sendکه بالای همون باکس هستش رو بزنی.... خسته نباشم
فاطمه و فائزه( زویشا)
13 دی 91 23:15
اگه همه رو گرفتی یه عکس العملی نشون بده
فاطمه و فائزه( زویشا)
13 دی 91 23:21
نفیسه زنده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عطیه یکی بزن تو گوشش به هوش بیاد !!!!!!!!!!!!!!!