عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 15 روز سن داره

آسمان رویاها

کفش خریدن

1391/10/9 17:05
نویسنده : عطیه
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.خوبین؟

دیشب میخواستیم بریم از جای خونمون کفش بخریم.وقتی راه افتادیم و رفتیم مغازه بسته بود.گریه

مجبور شدیم بریم آزاد شهر.نفیسه کفش نبوک میخواستو من چکمه.رفتیم واسه نفیسه خریدم.

بعدم رفتیم یه مغازه بزرگ که تنوع چکمه هاش زیاد بود.چند مدل از قشنگاشو انتخاب کردیمو گفتیم که

بیاره.

مرده ام گفت اندازه پای من نداره.ماهم خیلی مجلسی از مغازه اومدیم بیرون .دقیقا سه چاهار بار همون

خیابونو واسه من هی میرفتیم هی میومدیم.

آخرم از همون جایی که نفیسه کفش خریده بود منم کفش نبوک خریدم.اینم عکسش:

مدرسه نوبت صبح تعطیله من بعد از ظهرم. بازم یگانه تعطیله.وبازم از شانس بد من فردا امتحان ریاضی و اجتماعی دارم.کلافه

تا پست بعدی بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه و فائزه( زویشا)
9 دی 91 22:14
مبارکه................
ما هم هفته پیش بوت خریدیم... دقیقا چهار ساعت مغازه ها رو بالا پایین کردیم تا انتخاب کردیم....

مال شمام مبارکه.عکسشو بذار ببینیم

nafi3
10 دی 91 17:58




مامان آروین(مریم)
18 دی 91 11:23
مبارکه ...... چند؟؟؟؟

مرسی.40 تومن

مامان آروین (مریم)
11 بهمن 91 14:00
من ارزونتر خریدم ؛ 37 تومن

ما خیلی خوب خریدیم.مغازه روبه روش میگفت 60 تومن