عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 8 روز سن داره

آسمان رویاها

کاااارنامه + تولد نفیسه.

1391/11/25 18:31
نویسنده : عطیه
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

قبل از هر چی اگه گفتید کارنامه مو چند شدم؟؟؟؟بیسسسسسسسسسست.آخ جون.

تفلدت مبالک

فردا تولد نفیسس.تولد تولد تولدت مباااااارک.تولدت مبارک نفیسه جوووون.امیدوارم همیشه سالم و

سلامت باشی.

 اگه یه روز با هم دعوا نکنیم روزمون شب نمیشه و اگه قهر کنیم حداکثر سه چار ساعته.وقتایی که قهر

میکنیم همیشه من باید سر حرف رو باز کنمو آشتی کنیم.میدونید چرااااا؟؟؟چون سوال ریاضی دارم.

به هر حال بهرین ها رو برات آرزو میکنم و امیدوارم کنکور قبول شی و دندون پزشک شییییی.

وقتی هم که دندون پزشک شدی اول باد دندونای منو اورتودنسی(درسته؟)کنی.

 

رااااااااستی ولنتاین مبارک.قلب

ولنتاین

باااای.بای بای



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الناز
25 بهمن 91 18:51
ولنتاین مبارک

ممنون


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
26 بهمن 91 2:54
سوال رياضي رو خوب اومدي!
كارنامه مبارك...آفرين دخمل زرنگ....
بيا وب ما تولده!!!!!!
با نفيسه بيا

مرسییییییییییییییییییییی.
اوممممممممدم.

nafi3
26 بهمن 91 20:38
آخخخخخ اشکمو در آوردی خواهررررر مرسی راستی دیگه خر نمی شم و سوالای ریاضیتو نمی جوابم.

خوااااااااااهش میکنم.آخخخخخخخخ یادم رفت این پستو رمزی کنم که نبینیییییی.!!!!!!!!!!!