عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 15 روز سن داره

آسمان رویاها

امروز

1391/6/6 19:47
نویسنده : عطیه
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

امروز صبح که از خواب پاشدم نمازمو خوندمو،یکراست رفتم سر کامپیوتر و روشنش کردم.بعد اومدم تو  

نی نی وبلاگو

و چند تا از وبلاگا رو خوندم.بعدشم سی دی تینکربل رو گذاشتمو دو قسمت از اونم دیدم.خیییییلی

قشنگ بودو من خوشم اومد.بعد از تینکربل سی دی باربی و

جشن سال نو رو دیدماونم خوب بود.

بعدش رفتم به مامان کمک کردم تا پیراشکی درست کنه و زود درست شد.خیلی خوشمزه بود.

بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الیناجونی
26 مرداد 91 0:16
سلام از حضور و تبریکتون ممنون لینکتون میکنم که بیشتر به هم سر بزنیم

ممنون

مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:27
سلام وبلاگ قشنگی دارین میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه