عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 8 روز سن داره

آسمان رویاها

6 ماه گذشت

1391/12/29 19:36
نویسنده : عطیه
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.خوبین؟خوشین؟

خدایا!باورم نمیشه.6ماه گذشت.انگار همین دیروز بود که پست و اما مدرسه... رو گذاشتم.

امسال اصلا سال خوبی برای من نبود.پارسال هر روز با ذوق و شوق میرفتم مدرسه.انگار هر روز

می خواست اتفاق جدیدی بیفته.حتی روزایی که امتحان داشتم.چه قدر خندیدیم پاسال.چه قدر سال

خوبی بود.هیچ وقت فراموشش نمیکنم.لبخند

توی یکی از سوالای بنویسیم نوشته بود یکی از اتفاقات به یاد موندنی کلاستو بنویس.هر چی فکر

کردم یادم نیومد و اون سوالو جواب ندادم.ناراحت

 

دیروز امتحان ریاضی داشتیم که خدا رو شکر تعطیل بود.ولی فکر کنم فردا میگیره.

دیروز نشستم انشامو بنویسم.موضوع انشا( نامه ای به بهترین...)بود.که من نوشتم به بهترین

دوستم.اون دو سه خط اولو خیلی با احساس و قشنگ نوشتم ولی هر چی فکر کردم دیگه چیزی یادم

نیومد.اصلاااااا انشام خوب نیس.

من میرم لباسای مدرسمو بپوشم.

بایچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرجان مامان آران
20 اسفند 91 14:02
من برات گل گذاشتم
به جاش من انشام خیلی خوب بودددد
عیبی نداره ایشالا سال بعد بهتره عزیزم
مدرسه خوش بگذره
راستی قالب وبلاگتم مبارک

من کلا از درس انشا بدم میاد.
مرسیییییییییی

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 اسفند 91 1:53
تو كه وبلاگ نويسي ميكني ذهنت خلاقه كه ميتوني بنويسي پس چرا ميگي انشام خوب نيست....نامه به دوست كه كاري نداره ...چون بهترين دوستت مسلما صميمي هم هست پس احتياجي به استفاده از كلمات خيلي سنگين و خاص نيست...انشاي محمدحسين خيلي خوبه....ما هم خوب بود انشامون....ايشالله سال جديد سال خوب-پرانرژي-شاد-پر از موفقيت-سلامتي و همه اتفاقاي خوب باشه براي همتون....


آره راس میگی.اون موقع جو گیر شده بودم.
همچنین واسه شما

مامان یگانه و حمیدرضا
24 اسفند 91 1:17
بعضی وقتا ادم اصلا نوشتنش نمیاد. برا من خیلی پیش اومده. و همین طوربعضی سالهای مدرسه. من از کلاس چهارمم متنفرم.

منم از امسالم بدم میاد

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
24 اسفند 91 3:14
http://dokhmali_mami.niniweblog.com/

برو تا سير از كيتي بشي!!!!!

ایوللللللل