عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 15 روز سن داره

آسمان رویاها

تموم شدددددددددددددد

1391/11/5 12:21
نویسنده : عطیه
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.ببخشید چند وقت ننوشتم.امتحان داشتم.بالا خره دیروز امتحان علوم رو دادمو تموووووم شد.

چهار شنبه خییییییییلی اعصابم خورد بود.امتحان هدیه رو 19شدم.معلممون به اونایی که نوزده و نیم شده

بودن نیم نمره اضافه میکرد و بیست میداد.به نظر شما نباید به همه نیم نمره اضافه کنه؟حتی اگه یه نفر ده

شده باشه باید بهش ده و نیم بده.همین نیم نمره روی معدلمون تاثیر داره دیگه.کلا معلم ما خییییییییییییییلی

بین بچه ها فرق میذاره.واقعا من که اذیت میشم با این کاراش.این قدر معلما زحمت میکشن و درس دادنشون

 ثواب داره دارن با این کارشون و شکوندن دل بچه ها ثوابشون رو از بین میبرن.

بگذریم.تا حالا  پایین ترین نمرم 19 بوده.فک کنم معدلمو 19 میشم.واسه ریاضی که این همه استرس داشتم

19شدم.ولی علوم رو حسابییییییییییییییی گند زدم.خیلی سخت بود.

تا پست بعدی بای.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

saba
5 بهمن 91 12:30
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
فاطمه و فائزه( زویشا)
6 بهمن 91 0:41
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان کوروش (زهره)
6 بهمن 91 2:12
مهم اینه که تو خودت بدون ارفاق تاحالا از 19 پایین تر نیومدی! بیخیال بقیه! بذار به اون نیم نمره دلشون خوش باشه!

مرسی.دیگه فراموشش میکنم.

مامان حمیدرضا و یگانه ( انسی جون )
6 بهمن 91 2:15
عطیه جون درکت میکنم! خیلی حس بدیه! حس تبعیض! هیچ کس درک نمی کنه که درد, سر اون نیم نمره نیست!سر بی مرامی و نفهمیدنمونِ! به خاطر موفقیتات بهت تبریک میگم!

آره واقعا.مرسیییییی.چرا عکس جدید از حمید رضا نمی ذارید؟

محمد حسین
6 بهمن 91 14:41
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
مهسا مامی کیارش
8 بهمن 91 20:57
عطیه جون اگه میشه این آدرس رو برو
nicegirl.niniweblog.com
و اگه دوست داشتی لینکش کن تقریبا همسن و سالین

چشم.رفتم.وب قشنگی داشت.چند سالشه؟