عطیهعطیه، تا این لحظه: 23 سال و 1 روز سن داره

آسمان رویاها

باغ ملک+کفش

1392/1/21 10:43
نویسنده : عطیه
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

دیشب با خونواده عمم رفتیم باغ ملک.متاسفانه دوربین یادم رفت بازمناراحت.خیلی جای خوبی بود.

ما کنار آبش نشسته بودیم.صداش آرامش میداد.

راستی ممنون که توی پست قبل نظرتونو گفتیدماچ.آبیه ماله منه و سبزه ماله نفیسه.(راستی فاطمه یا

فائزه حدس زدنتون تو حلقم به قول مامان کوروش).

وقتی رفتیم جای اون مغازه من همون اول سبز رو پسند کردم و نفیسه آبی.ولی از شانس بد ما سبز

سایز پای من نداشت آبی سایز پای نفیسه.واسه همین برعکس شدخنثی

اینم عکسش:کفش

راااااااستی.سه شنبه میخوان ببرنمون اردوگاه هاشمی نژاد.از صبح تا عصر.و از این خیلی خوشحالم

که میذارن دوربین ببریم.فرشته

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دوقلوها
21 فروردین 92 11:02
سلام عزیزم سال نو مبارک دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان به همراه پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری تویجشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم به وب من بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان کوروش (زهره)
22 فروردین 92 2:26
من به شخصه آبیه رو بیشتر دوست دارم.

چه خوش سلییییییییقه
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 فروردین 92 3:27
اولا كه فاطمه ام...از لحنم معلوم نيست!!!!
ثانيا من درست حدس زدم ، تقصير مغازه است كه سايزش جور نيست....مباركه...آدم باغ ملك ميره دوربين يادش ميره آخه!!!!!!!!!

حرف حساب جواب ندارهخیلی هول شده بودیم.

پرپرواز
22 فروردین 92 19:34
سلام عطیه جان .آبی قشنگ تره
وب زیبایی دارید.وب من در مورد شیوه های درست تربیت دینی فرزندانه خوشحال میشم سری بهم بزنی نظر بدی و اگه دوست داشتی لینگم کنی.

ممنون که نظر دادید.